google.com, pub-6690783197251429, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Coduri de eroare model NZ - Injectia monopunct
Hi quest ,  welcome  |    |    |    |

Coduri de eroare model NZ

GM Multec / Multec S (de exemplu, C12NZ, C14NZ, C16NZ, C18NZ, C14SE, C16SE, C16XE, etc).

12 Iniţierea de diagnostic
13 Senzor de oxigen Nici o schimbare în tensiune / circuit deschis.
14 Coolant Temperature Sensor (CTS) Low Voltage
15 Coolant Temperature Sensor (CTS) de înaltă tensiune
16 de semnal Knock n circuit / a
18 de control Knock procesor N / a
19 Crank Angle Sensor (CAS) Incorect RPM semnal
21 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) de înaltă tensiune
22 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) Low Voltage
24 Vehicle Speed Sensor (VSS) nr semnal de viteză sau de joasă tensiune
25 Tensiune de supapă de Injector Min
29 pompa de combustibil releu de tensiune Min
32 pompa de combustibil releu de tensiune înaltă
33 Manifold presiune absolută (MAP), senzor de tensiune înaltă
34 Manifold presiune absolută (MAP), senzor de joasă tensiune
35 Idle STEPPER MOTOR sărace sau nu de control al vitezei mers în gol
41 Amplificator semnal de control, cilindri 2 şi 3 (Direct Ignition System (DIS)) de înaltă tensiune
42 Amplificator semnal de control, cilindri 1 şi 4 (Direct Ignition System (DIS)) de înaltă tensiune
43 cu aprindere prin sisteme de primar (distribuitor) de înaltă tensiune
44 Senzor de oxigen amestec de aer / carburant prea slabă (slab)
45 Senzor de oxigen amestec de aer / carburant prea bogat
47 de gaze de eşapament Linear re-circulaţie (EGR) poziţia
49 baterie de alimentare a motorului Control Unit (ECU) de inalta tensiune (mai mare de 17 volţi)
51 Engine Control Unit (ECU) defecte ECU (deconectează şi se reconectează (ECU), apoi verificaţi din nou pentru codurile de eroare). Eşecul de memorie
55 Engine Control Unit (ECU) o vină Renew Engine Control Unit (ECU)
62 Controlled Telefonie Mobila Purge
63 Amplificator semnal de control, cilindri 2 şi 3 (Direct Ignition System (DIS)) Low Voltage
64 Amplificator semnal de control, cilindri 1 şi 4 (Direct Ignition System (DIS)) Low Voltage
67 Air Flow Sensor (AFS), contor de cald sârmă (aer metru de masă), semnalul este în afara parametrilor de funcţionare normală (în afara intervalului)
68 Air Flow Sensor (AFS), contor de cald sârmă (aer metru de masă) defectuoasă a aerului în masă metru de semnal, de frecvenţă incorectă
69 Air Temperature Sensor (ATS) (MPi numai) Low Voltage
71 Air Temperature Sensor (ATS) (MPi numai) de tensiune înaltă
75 Torque de control (cutie de viteze automata (AT) numai) Low Voltage
76 Torque de control (cutie de viteze automata (AT) numai) continuă
81 valve Injector de înaltă tensiune
93 modulul Quad Drive (în ECU)